15 Mart 2022 Salı

HÜZZAM ŞARKI


Menekşe gözlerin efkârı derin
Felâket diyorlar huyların senin
Hangi yöne baksam senin eserin
Yeşeren ümitler solmaz mı sandın
*
Yüksek tepelerin puslu zirvesi
Usul usul yakan yârin işvesi
Dilhûn güftelerin mahur bestesi
Beni yadellere salmaz mı sandın
*
Bitecek bu sevda giderse böyle
Sevgili sevene ederse böyle
Alnıma yazılan kaderse böyle
Cehennem ağyarla dolmaz mı sandın
*
Masmavi semanın zevâli esmer
Yağmuru esecek rüzgârlar besler
Zihnimi yoruyor bir garip sesler
Kargışlar yadına gelmez mi sandın
*
Bu yangın arkası kaldım avare
Yürek harap oldu dil pare pare
Esrik efkârıma olmazsan çare
Ben garip kapını çalmaz mı sandın
Beşiroğlu..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN ÇOK OKUNAN

Ardışık Hatıralar

Günaydın. Neredeyse 6 ay oldu tek bir dörtlük yazamadım. İlham ile insicam kayboldu aniden. Bu iki firariyi evelsi gün yakaladım ve dün bu, ...