21 Haziran 2023 Çarşamba

Ardışık Hatıralar

Günaydın. Neredeyse 6 ay oldu tek bir dörtlük yazamadım. İlham ile insicam kayboldu aniden. Bu iki firariyi evelsi gün yakaladım ve dün bu, 5 dörtlükten müteşekkil "ARDIŞIK HATIRALAR" çıktı.. Huzura arzederim efendim...

ARDIŞIK HATIRALAR

Ardışık hatıralar bir muhal endişeyle
Payladı durdu sabır illiyedi*  sormadan 
Zevâl gördü duygular ucuz bir desiseyle
Kaygılar sıralandı ağyar cama vurmadan
*
Yer yer yükseliyorken filizi çiy öşürür
Rüzgâr dağa yaslanmış bulutlar atlas güpür
Bu nasıl bir ihtimam âlem dengeli yürür
Aksetmiyor su sesi dile bir tat vermeden 
*
Sabahın çeyreğinde soğururken kalbi su
Şehvet kocalıp düşer arzın arsız yontusu  
Kavileşir serinlik esenlikler süngüsü
Ruha muştular serper gün tepeye varmadan
*
Bir dönüş hikâyesi söyler sanki türküler
Ardarda kenetlenmiş sundurmalı sürgüler
Tellerinde sim sarı yivli zarif örgüler
Artık zamanlar dindi anılar sararmadan
*
Kalktı semaya sürur müjde yağıp geceye
Kısır idrak mahsulü muhtaç vasat heceye
Sağırlar mabedinde döndü sır bilmeceye
Gölge sükût sağmıştı tanyeri ağarmadan

Beşiroğlu.. 17.06.2023

_____:
*İlliyet: Sebep/sonuç..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN ÇOK OKUNAN

Ardışık Hatıralar

Günaydın. Neredeyse 6 ay oldu tek bir dörtlük yazamadım. İlham ile insicam kayboldu aniden. Bu iki firariyi evelsi gün yakaladım ve dün bu, ...