8 Mart 2022 Salı

Benim


Sevgililer gününde yine aklıma düştün
Yağıyorsun üstüme alev narımsın benim
Değdi göğsüme harın sabahıma üşüştün
Sadra şifâ mı geldin güz baharımsın benim
*
Karanfiller ve güller ikisi arasında
Tir-i müjgân gizlenmiş kaşların karasında
Sevdaların esridi gönlümün harasında
Farkında olmasanda diğer yarımsın benim
*
Saymadan seneleri arta kalan demleri
Geçelim gel güzelim ıssız yorgun gamları
Unutalım umarsız muhtasar vehimleri
Ben seni seviyorum gonce yarimsin benim
*
Yıllarca söylemedim sevdamı sakladım hep
Kalbim seninle çarptı olmadan hiçbir sebep
Kalp çılğıdan çıkınca dinler mi haya edep
Sevda fetva istemez gönül hârımsın benim
*
Esrarlı hatıralar bırak orada kalsın
Gövermiş yüreğimiz yaşamdan bir kâm alsın
Dil hasatı elerken sevda ambarı dolsun
Hazan da beslediğim ilkbaharımsın benim

Beşiroğlu... 14.02.2022

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN ÇOK OKUNAN

Ardışık Hatıralar

Günaydın. Neredeyse 6 ay oldu tek bir dörtlük yazamadım. İlham ile insicam kayboldu aniden. Bu iki firariyi evelsi gün yakaladım ve dün bu, ...