22 Şubat 2022 Salı

KALMAMIŞ

 KALMAMIŞ

Mağripten maşrığa aradım durdum
İbreti alemde meydan kalmamış
Cenuptan şimale şen değil yurdum
İşreti söylemde meyhan kalmamış
*
Küfemde ne varsa sülbünü sattım
Bir kuru hasırın üstünde yattım
Rindane her türlü hayatı tattım
Beş parmak elimde peyman kalmamış
*
Geçse de azadlı yıllar aradan
Dağlanmış yüreğim acı yaradan
Tepeler ardında aşı sarıdan
Sırça konağımda mihman kalmamış
*
Hayatın gitgide bozuldu tadı
Esmiyor bağrıma cananın badı
Gurbette yakıyor sevgili yadı
Gönül eyleyecek zaman kalmamış
*
Kalmamış diyorum inanki saki
Başımda sundurma külahım baki
Sabırı örmüşüm ibrişim haki
Günü yaylayacak imkân kalmamış
Beşiroğlu ... 05.01.2019
--------------,
MEYHAN- Meyhane, Meyhaneci.. sohbet yeri,
PEYMAN- Kadeh, bardak,
MİHMAN- Misafir, dost.. sohbet ehli,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

EN ÇOK OKUNAN

Ardışık Hatıralar

Günaydın. Neredeyse 6 ay oldu tek bir dörtlük yazamadım. İlham ile insicam kayboldu aniden. Bu iki firariyi evelsi gün yakaladım ve dün bu, ...